būti susipažinęs su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybės veiklą, susijusiais su pareigų vykdymu;
turėti aukštąjį išsilavinimą;
turėti darbo patirtį;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu;
išmanyti Dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos taisykles;
mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programiniu paketu), Dokumentų valdymo sistema (DVS).
SPECIALIEJI REIKALAVIMAI
renka dokumentus dėl Savivaldybės tarybos narių veiklos apmokėjimo, atlieka jų pirminį tvarkymą;
registruoja Dokumentų valdymo sistemoje (DVS) Tarybos narių apskaitos žiniaraščius;