SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
būti susipažinusiam su Lietuvos Respublikos Konstitucija, Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais ir kitais teisės aktais, reglamentuojančiais savivaldybės veiklą, susijusiais su pareigų vykdymu;
turėti aukštąjį išsilavinimą;
turėti darbo patirtį;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją ir rengti išvadas;
savarankiškai planuoti, organizuoti savo veiklą;
sklandžiai reikšti mintis raštu ir žodžiu;
išmanyti kalbos kultūros, dokumentų rengimo, tvarkymo bei apskaitos taisykles;
mokėti dirbti kompiuteriu (Microsoft Office programiniu paketu), Dokumentų valdymo sistema (DVS).
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
peržiūri ir registruoja Dokumentų valdymo sistemoje parengtus pagal dokumentų rengimo taisyklių nustatytus reikalavimus įformintus Savivaldybės administracijos direktoriaus pasirašytus Administracijos direktoriaus įsakymų žemės klausimais registre (KADI);
administracijos direktoriaus priimtus ir užregistruotus teisės aktus perduoda metaduomenų kortelėje nurodytiems adresatams, kartą per mėnesį – Vyriausybės atstovui;
rengia Bendrojo skyriaus KADI registre registruotų dokumentų nuorašus;
rašo Savivaldybės tarybos Kaimo, vietinio ir teritorijos planavimo komiteto posėdžių protokolus;
tinkamai saugo dokumentus iki jų perdavimo į Savivaldybės archyvą;
tvarko savo kompetencijos ribose archyvinius dokumentus, juos perduoda į savivaldybės archyvą, surašo perdavimo aktą;
rašo savivaldybės tarybos kolegijos posėdžių protokolus;
pagal savo kompetenciją nagrinėja asmenų prašymus, pasiūlymus bei skundus ir parengia atsakymus;
Skyriaus vedėjui pavedus, rengia ataskaitas, pažymas bei informaciją apie atliktą darbą;
Vykdo kitus nenuolatinio pobūdžio Bendrojo skyriaus vedėjo pavedimus.