Vyresnysis finansininkas turi atitikti šiuos specialiuosius reikalavimus:
turėti ne mažesnįjį, kaip aukštąjį universitetinį arba aukštesnįjį išsilavinimą;
mokėti dirbti kompiuteriu programomis MS Word, MS Exel, MS Outlook, Internet Explorer;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, saviivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.
PAGRINDINĖS FUNKCIJOS
Vykdo seniūnijos finansinių lėšų buhalterinę apskaitą ir kontrolę;
Sudaro finansinių lėšų buhalterines apyskaitas, subjekto finasines ataskaitas, biudžeto vykdymo ataskaitas, statistines ataskaitas;
Tvarko seniūnijos materialinių vertybių apskaita;
Apskaičiuoja seniūnijos darbuotojams darbo užmokestį ir jiems skiriamus priedus, apskaičiuoja ir perveda įmokas ir mokesčius;
Dirba su elektronine Sodros draudėjų sistema EGAS;
Dirba su elektronine DnB NORD banko sistema;
Kartu su seniūnu ruošia biudžeto projektą ir seka vykdymą;
Išrašo pajamų orderius;
Pasirašo kasos išlaidų ir pajamų orderius, mokėjimo žiniaraščius, banko pavedimus, Sodros ataskaitas, kasos knygas, finansines ataskaitas;
Pildo memorialinius orderius;
Tvarko ir pildo avanso apyskaitas;
Dalyvauja metinėse inventorizacijose;
Tvarko griežtos atkaitomybės blankų apskaitą;
Išrašo sąskaitas faktūras (jei to reikalauja), pažymas apie vidutinį darbo užmokestį;
Pildo didžiąją knygą;
Pildo darbuotojų korteles – pažymas;
Ruošia gyvenamųjų patalpų ir laikinosios prekybos vietos nuomos sutartis ir atlieka nuomos mokesčio priskaičiavimus;