SPECIALŪS REIKALAVIMAI ŠIAS PAREIGAS EINANČIAM DARBUOTOJUI
Darbuotojas, einantis šias pareigas, turi atitikti šiuos specialius reikalavimus:
turėti ne žemesnį kaip aukštesnįjį išsilavinimą;
turėti 3 metų patirtį buhalterinių dokumentų tvarkymo srityje;
mokėti dirbti kompiuterių programomis MS Word, MS Excel, MS Outlook, Internet Explorer;
mokėti valdyti, kaupti, sisteminti, apibendrinti informaciją, savarankiškai planuoti ir organizuoti savo veiklą;
savo darbe vadovautis Lietuvos Respublikos įstatymais, Vyriausybės nutarimais, savivaldybės tarybos sprendimais, mero potvarkiais, administracijos direktoriaus ir seniūno įsakymais, kitais teisės aktais, susijusiais su pareigų vykdymu.
ŠIAS PAREIGAS EINANČIO DARBUOTOJO FUNKCIJOS
Šias pareigas einantis darbuotojas vykdo šias funkcijas:
vykdo seniūnijos finansinių lėšų buhalterinę apskaitą ir kontrolę;
sudaro finansinių lėšų buhalterines apyskaitas, balansus, ruošia nustatyta tvarka ir terminais atitinkamoms institucijoms finansines ir statistines ataskaitas;
tvarko seniūnijos materialinių vertybių apskaitą;
apskaičiuoja seniūnijos darbuotojams darbo užmokestį ir jiems skiriamus priedus, apskaičiuoja ir perveda įmokas ir mokesčius;
rengia pranešimus Sodrai apie darbuotojų priėmimą į darbą ir jų atleidimą;
ruošia pavedimus atsiskaitymui su kreditoriais;
kartu su seniūnu ruošia biudžeto projektą ir seka jo vykdymą;
rengia seniūnijos metinę finansinę atskaitomybę;
rengia ir teikia ataskaitas Vilniaus teritorinei darbo biržai;