kaires_puses_index
 
 
  
  

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 





Prisijungimas gyventojams
Prisijungimas

Prisijungimas Gyventojams

Trys Vilniaus rajono atstovai tapo Kunigaikščio Gedimino apdovanojimų nominantais

2012 m. sausio 16 d., Nacionalinės dailės galerijoje buvo įteikti Kunigaikščio Gedimino apdovanojimai šiųmetiniams nominantams Gabriel Jan Mincevič, Jurgita Pukienė ir Virginijus Gumbaragis. Jų kandidatūras Vilniaus apskrities trišalei tarybai teikė Vilniaus rajono savivaldybė.

Iškilmingame Kunigaikščio Gedimino apdovanojimų šventiniame renginyje dalyvavo ir nominantus pasveikino Vilniaus rajono savivaldybės vicemeras Česlav Olševski

Vilniaus rajono savivaldybės vicemeras dr. Gabriel Jan Mincevič nominacijoje „Už pasiekimus žmogiškojo kapitalo ugdymo srityje“ gavo III vietą, VšĮ „Vaikų ir paauglių socialinis centras“ direktorė Jurgita Pukienė – Į vietą nominacijoje „Už pasiekimus socialinės infrastruktūros vystymo srityje“, UAB „PakMarkas“ generalinis direktorius Virginijus Gumbaragis – II vietą nominacijoje „Už pasiekimus visuomeninio kapitalo (pilietiškumo) ugdymo srityje“.

Dr. Gabriel Jan Mincevič yra žinomas kultūros ir švietimo aktyvistas Vilniaus regione, teologijos mokslų daktaras. Kandidatas dr. Gabriel Jan Mincevič yra Vilniaus apylinkių tautosakos rinkėjas ir puoselėtojas, lenkų ansamblio „Wilenszczyzna“ vadovas.

Jurgita Pukienė per labai trumpą 4 metų laikotarpį, panaudodama vien privačių asmenų lėšas, pasiekė, kad Vaikų ir paauglių socialinis centras tapo universaliu ir inovatyviai pažangiu visapusiškų socialinių paslaugų centru.

Virginijus Gumbaragis, be vadovaujančių pareigų, yra visuomeniškai atviras ir aktyvus žmogus. Jis nuolat skatina įmonės bendradarbiavimą su visuomeninėmis organizacijomis: dalyvaujant bendrose verslo ir nevyriausybinių organizacijų iniciatyvose, bendradarbiaujant su mokymo įstaigomis bei asociacijomis, ugdant ir šviečiant jaunąją Lietuvos kartą. Aplink save V. Gumbaragis geba suburti panašių pažiūrų ir vertybių žmones, kurie su malonumu įsitraukia į visuomeninę veiklą. Šiandien tai tapo dalimi kompanijos kultūros, kuri pamažu formuoja įmonės įvaizdį visuomenėje ir sukuria ilgalaikę abipusę naudą.

 

Shadow up