Vilniaus r. Pagirių gimnazijoje 2025 m. spalio 20–24 dienomis vyko pirmasis „Tūkstantmečio mokyklų II“ (TŪM) mokymų blokas „Mokymosi pagalbos mechanizmo skirtingų poreikių mokiniams sukūrimas“. Pedagogų kvalifikacijos kėlimą sudaro du blokai, skirti inovatyvių metodikų taikymui, ugdymo(si) formų įvairovės parinkimui, dirbant su įvairių poreikių turinčiais mokiniais.
Veiklose dalyvavo Vilniaus r. Avižienių gimnazijos, Vilniaus r. Pagirių gimnazijos, Vilniaus r. Rudaminos Ferdinando Ruščico gimnazijos, Vilniaus r. Nemenčinės Gedimino gimnazijos komandos – administracijos atstovai, švietimo pagalbos specialistai, pedagogai ir mokinio padėjėjai. Penkių dienų trukmės užsiėmimai buvo skirti gilinti žinias apie mokymosi pagalbos skirtingų poreikių mokiniams sistemos kūrimą, įtraukties principų įgyvendinimą ir veiksmingo bendradarbiavimo tarp švietimo bendruomenės narių modelius.
Užsiėmimus vedė Lietuvos švietimo įtraukties centro lektorė Katažina Vilkauskienė, kuri dalijosi praktinėmis įžvalgomis, realiais pavyzdžiais ir efektyviais metodais, padedančiais stiprinti mokinių ugdymo(si) pagalbos sistemą mokykloje. Taip pat dalyviai analizavo įvairias situacijas iš mokyklinės praktikos, diskutavo apie mokymosi pagalbos organizavimą bei iššūkius, tarpinstitucinio bendradarbiavimo galimybes bei kūrė savo mokyklos mokymosi pagalbos skirtingų poreikių mokiniams mechanizmą.
Šis TŪM mokymosi blokas tapo puiki proga dalintis patirtimi, įkvėpti vieni kitus tolesniam darbui kurti tokią ugdymo sistemą, kurioje kiekvienas mokinys turi galimybę mokytis pagal savo individualias galias ir pasiekti geriausių asmeninių rezultatų.
Tekstas ir nuotraukos: Vilniaus r. Avižienių gimnazijos TŪM Įtraukiojo ugdymo koordinatorės Božena Butkevič ir Solveiga Voinovienė


Kartu su @tūkstantmečiomokyklos
Projektas finansuojamas Europos Sąjungos #NextGenerationEU lėšomis.
„Tūkstantmečio mokyklų“ programą įgyvendina Europos socialinio fondo agentūra.
#finansuojaEuroposSąjunga #NextGenerationEU #NaujosKartosLietuva