kaires_puses_index
 
 
 
 


Prisijungimas gyventojams
Prisijungimas

Prisijungimas Gyventojams

Antrajam projekto „Lyderių laikas” etapui artėjant į pabaigą spalio 27-29 dienomis Vilniaus rajono mokyklose vyko projekto „Lyderių laikas2” Vilniaus rajono savivaldybės kūrybinės komandos lyderystės modelio pristatymo renginys „Kūrybinės dirbtuvės“.

Baigiantis antrajam projekto „Lyderių laikas“ etapui prie virtualaus apskritojo stalo pakvietėme visų dalyvavusių projekte savivaldybių kūrybinių projekto komandų koordinatorius. Pokalbyje dalyvauja dešimties rajonų savivaldybių koordinatoriai: Audronė Stadalnykienė,Kėdainių r., Birutė Goberienė, Panevėžio r., Sofija Ryžova, Vilniaus r., Rita Gasiukevičienė, Ignalinos r., Renata Pavlavičienė, Prienų r., Rita Elmonienė, Rokiškio r., Daiva Tūmienė, Telšių r., Nijolė Bitinienė, Šakių r., Jolanta Jurgutienė, Kretingos r., Dalia Kėželienė, Biržų r.

Vasario mėnesį, visoms mokykloms besiruošiant šimtadieniui bei Valentino dienai, 14 Vilniaus rajono švietimo darbuotojų kartu su kolegomis iš visos Lietuvos švietimo įstaigų išvyko į labai lauktą 7 dienų stažuotę, kurios tikslas - supažindinti mus su Estijos bei Suomijos švietimo sistema.

Kviečiame registruotis į antrąjį Nacionalinį švietimo lyderystės forumą, kuris vyks 2014 m. kovo 6–7 dienomis Vilniaus lenkų kultūros namuose (Naugarduko g. 76, Vilnius). Šių metų forumo moto  – „Lietuvos kryptis → sėkmingas mokymasis“.  

Vykdant projektą „Lyderių laikas 2“ (LL2), vasario 5-6 dienomis Vilniaus rajono savivaldybės mažojoje salėje buvo organizuotas seminaras „Komunikacijos sistemos ir partneriškų santykių kūrimas. Bendradarbiavimo gebėjimų stiprinimas“, į kurį susirinko 25 dalyviai, tarp jų Švietimo skyriaus vedėjo pavaduotoja Sofija Ryžova, Vilniaus rajono švietimo įstaigų vadovai, mokytojai, pagalbos mokiniui mokytojai ir psichologai. Dauguma mokymų dalyvių - LL2 projekto rajono mokyklų kūrybinių komandų mokytojai.

Neformaliųjų studijų „Lyderių laikas2“  dalyviai  gruodžio mėnesį paminėjo savo studijų mediumą. P. Senge knygoje „Besimokanti mokykla“ sako, kad bet koks įvykis (mūsų atveju studijos LL2) yra tik ledkalnio viršūnė. Kokios Vilniaus r. savivaldybės neformaliųjų studijų dalyvių įžvalgos po pusės metų studijų? Kas įvyko? Kokios jėgos mus veikia? Kokios tendencijos? Kaip pasikeitė mūsų mąstymas po metų studijų? 

 1 2  
Shadow up